رسانه ,کتاب

جدیدترین کتاب دکتر زارع در حوزه مدیریت استراتژی های رقابتی رسانه راهی بازار کتاب شد؛؛؛؛

این کتاب با توجه به اهمیت رسانه و اهمیت آینده نگری در رسانه به دست اساتید دانشگاه علامه طباطبایی تهران به رشته تحریر درامده و در فصول مختلف راه های مختلف برتری نسبت به رقبای رسانه ای را بررسی می کند ؛ شایان ذکر است اصحاب رسانه از مترجمان این کتاب تقدیر و تشکر به عمل آوردند.

همچنین باید خاطر نشان کرد این هفتمین کتاب دکتر رحیم زارع است.

منبع اصلی مطلب : نماینده ی غیرتمند دکتر رحیم زارع
برچسب ها : رسانه ,کتاب
اشتراک گذاری: این صفحه را به اشتراک بگذارید

آینا گروه : کتاب